I dagens anledning
Fra : Robert P

Dato : 27-11-05 18:43

Må jeg - i dagens anledning - være den første til ønske jer en god jul
(trods alt).

Robert P

Fra : Annika Pedersen

Dato : 28-11-05 00:22

> Må jeg - i dagens anledning - være den første til ønske jer en god jul
> (trods alt).
>
> Robert P

Jamen i rigtig lige måde herfra.
Men hvorfor "trods alt"??

--
Annika Pedersen

Fra : Robert P

Dato : 01-12-05 00:57

Annika Pedersen wrote:

> Jamen i rigtig lige måde herfra.
> Men hvorfor "trods alt"??

Trods alle mine og jeres genvordigheder.

robert

Fra : Annika Pedersen

Dato : 01-12-05 08:48

"Robert P" <robertr@post.tdcadsl.dk> skrev i news:438e3c1c$0$151
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Trods alle mine og jeres genvordigheder.
>
> robert

Nå ja, men herinde er der jo heldigvis ikke ballade imellem folk (da ikke
offentligt).

Sidder dog og tænker på ændringen herinde det sidste års tid.
Underligt som hvor meget hver enkelt kan betyde.

--
Annika Pedersen

Fra : Søren

Dato : 01-12-05 13:48

"Annika Pedersen" <annikadk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sidder dog og tænker på ændringen herinde det sidste års tid.
> Underligt som hvor meget hver enkelt kan betyde.

Nu tror jeg ikke, at Robert tænker på genvordigheder os imellem. Men derimod
på genvordigheder med f.eks. kommune og "system"

Glædelig Jul til alle iøvrigt

Søren C. Fischer

Fra : Annika Pedersen

Dato : 01-12-05 18:18

"Søren" <s@s.invalid> skrev i

> [...]
>
> Nu tror jeg ikke, at Robert tænker på genvordigheder os imellem. Men
> derimod på genvordigheder med f.eks. kommune og "system"

Det havde jeg dog fanget - men rart at der ikke er det herinde (som så
mange andre steder)

--
Annika Pedersen