flytte min malle ??
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 26-11-05 12:19

Hej gruppe

jeg har 2 akvarier, 160 l og 325 l

i 160'eren har jeg en ancistrus malle (måske stavet rigtigt) på ca 10 cm,
men den kan tilsyneladende ikke følge med til at æde algerne på glasset...

i 325'eren har jeg en plecko malle (måske rigtigt) på ca 25 cm, den kan
sagtens følge med til at æde algerne i dette akvarie... (tror måske endda
den sulter lidt)

160'eren er et selskabsakvarie med tetraer og smerlinger, dekorationerne er
primært trærødder (lav ph)
325'eren er et chiclideakvarie med kalksten som dekorationer (hårdt vand)

kan jeg flytte den store malle over i det lille akvarie i en uge eller to,
for at hjælpe 10cm mallen med algerne ?? jeg er nervøs for både mallen
grundet forskellen på vandet men også mine tetraer, da det jo er en stor
fisk...

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : HD

Dato : 27-11-05 10:36

Hvorfor fjerne du ikke bare algerne ved at total mørklægge dit akvarium i 4
dage så er algerne væk, derefter finder du ud af hvorfor du får så mange
alger "de kommer af for meget lys særlig sollys"
Hans D.