Avl på rejer ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-11-05 21:40

Hejsa

Er der nogen derude der har nogen erfaring med avl på rejer ? Jeg har en
lille flok Cherry Shrimp gående (Neocaridina sp.), hvor der er en enkelt
hun der jævnligt har æg. Såvidt jeg kan læse mig til på nettet burde det
ikke være svært at få unger med dem, men for mig vil det ikke lykkedes.
Nogen der har haft held med det ?

/Ole

Fra : Bainz

Dato : 24-11-05 23:30

Ja jeg har haft meget hæld med det. gemme steder og hyppige vandskift det
virker.
for mere information kan du skrive til mig på min mail

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-11-05 00:32

Bainz skrev:

> Ja jeg har haft meget hæld med det. gemme steder og hyppige
> vandskift det virker.
> for mere information kan du skrive til mig på min mail

Jeg synes at I skulle holde jer her i forumet så jeg og andre kan
have glæde af jeres erfaringer.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/

Fra : Bainz

Dato : 25-11-05 15:35

Ja det er rigtig nok.

Fra : HD

Dato : 25-11-05 22:19

Du skal holde dem i et akvarium for sig selv da alle fisk nyder en god
frokost af reje yngel, selv neonfisk tager dem.
Hans D.

Fra : Bainz

Dato : 26-11-05 02:12

Det har jeg ellers ikke haft problemer med og jeg har haft pænt store fisk
til at være der i samtidig.