Nu må det da snart stoppe
Fra : Peder Svendsen

Dato : 10-06-01 21:43

Da jeg desværre erfarer at d. 9/6-2001 trådte den nye lov om Hash Klubber i
kraft, må jeg jo indse at mit liv med Sklerose bliver en hel del mere
besværligt pga. staten. De mener at vi brugere af hash ( både raske og syge
!!! ) er nogle forfærdelige mennesker og ikke skal have mulighed for at
forsamle os. Og hvorfor forstår jeg ikke, pædofile har en klub som man ikke
hører de mindste protester imod fra regeringens side. Har de den ide at vi
er værre end den slags mennesker, ja det må vi jo gå ud fra siden disse
tiltag mod os bliver kørt mere og mere ud i hampen. Hvorfor lytter de ikke
efter deres egne rådgivere istedet for denne hetz mod os almindelige
mennesker. Dette må der gøres noget ved derfor har jeg meldt mig ind i "Hash
Klubben" hvilket en forsamling af mennesker ( uha ) der ikke vil finde os i
at denne farce fortsætter fra regeringens side. Vi forlanger fri Hash i
Danmark, og vil støtte et hvert tiltag til dette krav. FRI HASH til folket
NU !!
Venlig hilsen
Peder Svendsen
Andreas Steenbergs Plads 2
8700 Horsens

Fra : Tweaker[DK]

Dato : 09-06-01 22:29

"Peder Svendsen" <psv.dk@c.dk> wrote in message
> [...]
> Danmark, og vil støtte et hvert tiltag til dette krav. FRI HASH til folket

Nu har jeg ikke studeret emnet specielt meget men har du overvejet brug af
GHB og lign. imod din sklerose?? BDO kan købes lovligt i danmark og for en
meget billig penge, jeg udgiver mig ikke for at vide noget om sklerose, men
måske skal du og andre med denne sygdom i det mindste kikke på det..... Hvis
det har yderligere interresse må du (Og andre) gerne skrive til mig både på
dette forum eller privat, da alle præparaterne i denne familie af stoffer er
en af mine personlige hovedinterresser....

Eventuelt tjek nogle af disse wedsider ud : www.erowid.org .
www.vitalchemestry.com . http://lab.eccentrica.org/ghb/

Cheers

Tweaker[DK]

Fra : Peder Svendsen

Dato : 11-06-01 18:14

"Tweaker[DK]" <guybrush@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Peder Svendsen" <psv.dk@c.dk> wrote in message
KLIP KLIP-----------------------------
Jeg får reklamer nok ind af døren og i tv jeg har ikke brug for flere

Fra : Tweaker[DK]

Dato : 10-06-01 22:40

> "Tweaker[DK]" <guybrush@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> KLIP KLIP-----------------------------
> Jeg får reklamer nok ind af døren og i tv jeg har ikke brug for flere

Tja . Her prøver man af hjælpe.... tsk tsk.

Cheers

Tweaker[DK]

Fra : Peder Svendsen

Dato : 12-06-01 14:51

Det virkede mere som et salgstrick på mig, men det er jo kun min mening !!
Du skulle måske skrive det til scleroseforeningen eller en af de lokale
foreninger i nærheden af dig. De vil da nok blive glade for at høre om alle
alternativer til behandlingen af denne fucked up sygdom.