tilbydes fritidsjob
Fra : Søren

Dato : 23-11-05 10:23

Interesseret i et fritidsjob som model.
info her: http://hobbyfotograf.frac.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-11-05 19:30

Søren skrev følgende på usenet:
> Interesseret i et fritidsjob som model.

Det har jo ikke ret meget at gøre i denne gruppe - så prøv i dk.opslag.*
grupperne

Læs evt. om grupperne og deres brug på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 26-11-05 23:26

Jo det syntes jeg jo nok det har. Gruppen hedder fritid. Og det det han
søger er unge mennesker, der søger arbejde i FRITIDEN.

Go weekend.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-11-05 15:12

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote in message
> Jo det syntes jeg jo nok det har. Gruppen hedder fritid. Og det det han
> søger er unge mennesker, der søger arbejde i FRITIDEN.
>
> Go weekend.

æææhh, hva ?

Dvs. hvis jeg har et fjernsyn jeg gerne vil sælge, som "langt" de fleste vil
se på i fritiden, så kan jeg sætte det til salg her ? , istedet for en
salgsgruppe ?

Nej du mester, tag nu lige og kig på www.usenet.dk

mvh.

Kim

Fra : Nette

Dato : 28-11-05 08:19

"Kim Jørgensen" skrev

> Dvs. hvis jeg har et fjernsyn jeg gerne vil sælge, som "langt" de fleste
vil
> se på i fritiden, så kan jeg sætte det til salg her ? , istedet for en
> salgsgruppe ?

Næ, dk.medier.tv må være rette gruppe for den slags.

Nette

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 28-11-05 22:45

Ja ja Kim.
Mine skyggeklapper er ikke så snæver. Jeg har ikke gidet, at læse usenet.dk.
Men hvad jeg overholder heller ikke loven. Sådan er vi så forskellige. Det
går jo nok det hele.
Hygge
Thomas