Biodrain
Fra : Pjuske

Dato : 19-11-05 12:04

Kan jeg få lov til at høre lidt mere om Biodrain kuren. Bl.a.hvor købes den
henne og hvad koster den ? og hvordan skal man tage den og med hvad evt.
PÅ forhånd tak.

Fra : M. Andersen

Dato : 20-11-05 20:57

"Pjuske" <ddoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg få lov til at høre lidt mere om Biodrain kuren. Bl.a.hvor købes
> den henne og hvad koster den ? og hvordan skal man tage den og med hvad
> evt.
> PÅ forhånd tak.
Biodrain er ikke en slankekur, den har måske en lettere udrensende effekt,
men i bedste fald er den vanddrivende - det vil sige at når du stopper med
tage den, tager du det hele på igen - og sandsynligvis mere.
Lav i stedet en livsstilsændring - undlad at spise mellem aftensmad og
morgenmad, drop sukker og spis ikke ting der indeholder mere end 10% fedt -
og hold den ændring resten af livet

Held og lykke

Mette

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-11-05 23:15

Pjuske skrev den 19-11-2005 12:04:
> Kan jeg få lov til at høre lidt mere om Biodrain kuren. Bl.a.hvor købes den
> henne

Formentlig matas og helsekostforretninger. Tjek google.

> og hvad koster den ?

helt sikkert for meget.

> og hvordan skal man tage den og med hvad evt.

Det vil sandsynligvis stå på pakken sammen med det evigtgyldige råd:
husk at spise en sund og variret kost.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Pjuske

Dato : 21-11-05 17:00

Jeg skal ikke tabe mig, trænger bare " tror jeg " til en god udrensning,
eller er der en herinde der kan anbefale en god en.

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-11-05 22:42

Pjuske skrev den 21-11-2005 16:59:
> Jeg skal ikke tabe mig, trænger bare " tror jeg " til en god udrensning,
> eller er der en herinde der kan anbefale en god en.

Udrensning?

Hvis du bare vil fremprovokere en "tømning" af tarme mv, så indtag
laxoboraldråber og kombiner det med svesker i stor mængde.
Så kommer du på helt naturlig måde af med indholdet.
Husk at planlægge det på en måde, så du ikke hænger fast i myldretiden
eller andet hvor du ikke umiddelbart har adgang til et toilet.

Eller hvordan vil du "udrenses"?

Fra : M. Andersen

Dato : 22-11-05 12:51

> Jeg skal ikke tabe mig, trænger bare " tror jeg " til en god udrensning,
> eller er der en herinde der kan anbefale en god en.
> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

Gå til en rigtig akupunktør - de kan sætte nåle i så du renser ud.
Eller tag en uge med gulerødder og vand og løb en tur 2 gange om dagen.
Husk at gå i bad hver dag og få skrubbet affaldsstofferne af huden, så du
ikke bliver syg.

Mette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-11-05 14:19

"M. Andersen" <ikke@taleom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Eller tag en uge med gulerødder og vand og løb en tur 2 gange om dagen.
> Husk at gå i bad hver dag og få skrubbet affaldsstofferne af huden, så du

Hvad baserer du de råd på? Og mener du det seriøst?

En uge på gulerødder og vand? Kun det? Det er lig med mangel på
næringsstoffer. Og hvad med de stoffer, man får ind med gulerødderne og
vandet? Hvordan skal de udrenses?
Løbe to gange om dagen? Selv jeg, som er vant til at løbe, vil ikke kunne
klare at løbe to gange om dagen uden at skade min krop. Og hvilken effekt
har det at løbe i øvrigt på "udrensning"?

Hvad er det i øvrigt, der skal udrenses? Og bliver det så udrenset?

Gå i bad hver dag? Det gør de fleste nok i forvejen for at fjerne det ydre
skidt.
Skrubbe affaldsstoffer af huden? Hvad er det for affaldsstoffer?

Kan man ikke have tillid til, at kroppen af sig selv udrenser de stoffer,
der KAN udrenses? Og hvad med dem - giftstoffer eksempelvis - der ophobes i
kroppen? Hvordan kommer man af med dem? Og kan man? Og skal man?

Hvad er det for stoffer man KAN rense ud? Hvilke kan man ikke?

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-11-05 15:16

M. Andersen wrote:

> Gå til en rigtig akupunktør - de kan sætte nåle i så du renser ud.
> Eller tag en uge med gulerødder og vand og løb en tur 2 gange om
> dagen.

Skulle du ikke have ramt dk.snak.vittigheder i stedet?
Især denne:

> Husk at gå i bad hver dag og få skrubbet affaldsstofferne af
> huden, så du ikke bliver syg.

synes jeg var hylende morsom.

I øvrigt vil jeg da gerne anbefale:
http://www.skeptica.dk/2005/mouritsen.htm

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : M. Andersen

Dato : 22-11-05 17:28

> [...]
> Eller tag en uge med gulerødder og vand og løb en tur 2 gange om dagen.
> Husk at gå i bad hver dag og få skrubbet affaldsstofferne af huden, så du

Jeg glemte den her

Det beklager jeg - jeg håber ikke nogen følte sig stødt...

Mette

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-11-05 18:11

M. Andersen wrote:

> Jeg glemte den her
>
> Det beklager jeg - jeg håber ikke nogen følte sig stødt...

Jeg troede du mente det! Phuhhhh

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Louise K..

Dato : 15-01-06 19:56

Nu skal jeg komme med en forklaring på Biodrain. Jeg kender
udrensningskuren, da vi forhandler den på mit arbejde - Matas.
Kuren koster omkring 250 kr for 14 dage og 399 kr for 5 uger.
Der skal indtages 2 piller 3 gange om dagen, og drikkes rigeligt med vand -
ca. 2 til 3 ltr. om dagen. Det er et kosttilskud kan jeg oplyse, dvs. der
IKKE er en dokumenteret effekt på produktet. Ved denne udrensning kan du
opleve uren hud, svedlugt osv, da den jo renser ud i kroppens depoter.

Var det ikke disse oplysninger du var ude efter?? Kan råde dig til at tage
en tur i Matas, og tale med en fra helseafdelingen.

Vh Louise

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 16-01-06 19:45

"Louise K.." <mail@luscious.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal jeg komme med en forklaring på Biodrain.

Jeg synes ikke du kommer med en egentlig forklaring - udover hvad man selv
kan læse sig til på produktets egne materialer.

> Det er et kosttilskud kan jeg oplyse, dvs. der IKKE er en dokumenteret
> effekt på produktet.

Nej. Så måske har det effekt. Måske ikke.
Måske har det en effekt, der ikke gør nogen nytte?

Det er dårligt til at vide, når virkningen netop IKKE er dokumenteret

> Ved denne udrensning kan du opleve uren hud, svedlugt osv, da den jo
> renser ud i kroppens depoter.

Hvilke depoter renser den ud i? Og hvordan ved du, at der rent faktisk er
den virkning, at der renses ud i "depoter"?

Hvad er det, der skal renses ud... og kan kroppen ikke selv klare den
udrensning, der skal til?

> Var det ikke disse oplysninger du var ude efter?? Kan råde dig til at tage
> en tur i Matas, og tale med en fra helseafdelingen.

Og så skal man huske, at Matas er sælger og tjener på at sælge produktet.
Det er således ikke neutral, uhildig eller nødvendigvis seriøs og korrekt
information, man får i Matas.

Forbrugerrådet har eksempelvis anmeldt Matas til Fødevareregionerne for
overtrædelser af reglerne om blandt andet vildledning af kosttilskud og
slankemidler.

Mvh. Lisbeth