hæklede grydelapper
Fra : gitte

Dato : 18-11-05 07:41

er der nogen der kan hjælpe mig med nogen opskrifter til hæklede grydelapper

Fra : The MANN

Dato : 19-11-05 19:01

"gitte" <gitte@unomail.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der kan hjælpe mig med nogen opskrifter til hæklede
> grydelapper

De skal koge ved 250 grader i MIN 3 timer !!!!

The MANN

Fra : Inger Buchard

Dato : 19-11-05 19:39

Slå 40 + 3 masker op (tynd tråd -> flere masker); størrelsen bestemmer du
selv.
hækl stangmasker i alle masker - de tre ekstra masker er til afstanden
mellem række 1 og rekke 2 og danner stangmaske nr. 41
næste række er også stangmasker, men i stedet for at gribe i kæden øverst,
griber du om stangmasken. Det giver dobbelt lag.
Fortsæt, til grydelappen er kvadratisk.
Kant med en række kantmasker og derefter med musetakker.

OK?

Inger