Søges billeder
Fra : Henrik 4100

Dato : 16-11-05 16:28

Hej

Jeg søger nogle malede billeder, som jeg gratis kan bruge i mit køkken
design, jeg kan desværre ikke købebilledene, men hvis kunstneren hat
signeret billedet tydligt, kan det sagtens ses på de billeder som jeg
fremviser for kunderne. og jeg vidreformidler selvfølgelig kunsterens navn
til de kunder som skulle være intersseret i dette.

Jeg ville gerne, hvae nogle stykker at vælge imellem hvor der er forskellige
farve sammensætninger, de skal bruges til at dekorere væge, i stedet for de
normale dødsyge tegninger som er i vores tegne program. og farverne spiller
jo en stor rolle i salget af et køkken så derfor gerne mange farver og
størrelser.

Billederne bliver gengivet som de er.

Kan bruge billeder i normal internet opløsning, gerne i JPG og altid tage
direkte ind, kan selv beskære billederne, hvis dette er nødvendigt ( så kun
billede og evt ramme er med)

Jeg er selvfølgelig modtagelig over for foreslag og andre tanker som jeg
burde have tænkt over.

Send gerne en mail til mig,

mvh
Henrik