Kuhliål - Pangio kuhlii
Fra : lu_do

Dato : 12-11-05 23:59

Hej der,

Til vores selskabsakvarium kunne mine børn
godt tænke sig at vi en flok kuhliål gående.

Nu har jeg kigget forbi Tandkapen på Amager,
Plante importen på Vesterbro, Neonfisken i Brønshøj
og sluttelig i Zoo City i Rødovre ....uden resultat.

Hvor finder jeg disse i storkøbenhavn ?

Mvh
/Claus

Fra : HD

Dato : 13-11-05 13:07

Du ved godt at de gemme sig i bundlaget og er ikke fremme så de kan ses,
uden om natten.
HD.

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 14-11-05 11:03

Hej Claus

Jeg købte fo ca. 14 dage siden 2 stk. i Glostrup centeret.

Hilsen Henrk

Fra : Bainz

Dato : 14-11-05 17:19

Det passer nu ikke altid gemmer de sig ikke i grus mine tager tit en tur
rundt i akvariumet men det første stykketid gemmer de sig det er rigtig nok.
Der findes nu også mange andre typer ål man kan ha i et selskabe akvarium.

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-11-05 12:50

lu_do wrote:
> [...]
> Plante importen på Vesterbro, Neonfisken i Brønshøj
> og sluttelig i Zoo City i Rødovre ....uden resultat.

Vi har købt en Macronathus Aral i bonnie dyrecenter i rødovre centeret.

Den har vi meget glæde af, den graver sig sjældent ned, men bruger meget
tid på at gemme sig i planter osv. Den er aktiv i omkring en time om
dagen (mit bud)

mvh Tommy Far

Fra : lu_do

Dato : 15-11-05 20:21

"lu_do" <lu_do@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Plante importen på Vesterbro, Neonfisken i Brønshøj
> og sluttelig i Zoo City i Rødovre ....uden resultat.

Hej Alle,

Tak jeg kender godt til hvordan de kære ål har det med at være
synlige eller ikke synlige.

Problemet er mine børn .... hvordan kan man sige nej til dem ?

Men tak for diverse hints til fysisk at finde dem.
Skal på jagt i morgen

Tak for hjælpen

Mvh
/Claus

Fra : Brizz

Dato : 16-11-05 00:13

lu_do skrev:
> Problemet er mine børn .... hvordan kan man sige nej til dem ?

Det gør d jo heller ikke. du har bare ikke kunnet skaffe dem. Forklar
dem ordet "Restordre"

--
Mvh Brian
--