Flokke af Silkehaler spottet i Skødstrup o~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-11-05 12:49

Jeg har i går og i dag mødt silkehaler.
I skødstrup en flok på omtrent 20-25 individer. I Ryomgård på Djursland
hørte jeg dem bare, så jeg har ikke set antallet.

Er det ikke tidligt for silkehalen at melde sin ankomst?

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : LT

Dato : 11-11-05 13:53

Nej, ikke specielt, jeg så en flok på 100+ silkehaler ved Frhavn
flådestation søndag d 6 nov. og jeg ved de er observeret ved Hirtshals
tidligere 25. 10 http://www.nordfugl.dk/

torben l

Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 11-11-05 15:12

Hej

I onsdags fik vi taget nogle billeder af en ganske stor flok silkehaler,
over i naboens have. Vi bor i Sæby Nord jylland