Diætist - opfølgning II
Fra : Kristine Gazel

Dato : 10-11-05 22:36

Hejsa
Jeg vil bare komme med en kort opfølgning på det med diætisten.
Min mor forbarmede sig over mig og gav mig penge til at konsultere en
diætist.
Jeg var der første gang d. 10. oktober.
Hun lagde en kostplan, der siger 6500 kilojoule pr. dag + en times daglig
spadseretur.
I dag, en måned efter, har jeg tabt 5,3 kg. Min fedtprocent er faldet. Og
mit tøj er blevet for stort.
Det er jo en god start, og jeg er nået ned under min første milepæl.

Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Fra : Ann Nielsen

Dato : 10-11-05 22:41

"Kristine Gazel" <kgazel@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
> "He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
> of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Det er sørme flot - ja kostomlægning og motion er en god vej fremad :)

Pøj pøj med resten af kilo smidningen ;)

Ann

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-11-05 21:45

Kristine Gazel skrev den 10-11-2005 22:35:
> [...]
> Og mit tøj er blevet for stort.
> Det er jo en god start, og jeg er nået ned under min første milepæl.

Man kan jo fristes til at sige: godt gået.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk