Hvem kender til Topdraw?
Fra : Roald Henriksen

Dato : 10-11-05 10:28

Topdraw er et af de første 2D tegneprogrammer til PC.

Jeg bruger version 2.0 og 3.1 fordi de er nemme at gå til, når man
bare skal lave flowcharts eller simple ikke målfaste tegninger.

Nu er ulykken den, at jeg ikke længere kan bruge version 3.1 på grund
af et harddiskhavari, registreringskoden er pist væk.
Tegninger oprettet med version 3.1 kan ikke læses i version 2.0.

Hvem har nogle gode forslag?

Det hjælper ikke at spørge firmaet bag Topdraw, for det ophørte med at
eksistere i 1996.

Pft RH

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 14-11-05 12:45

Hi

Du burde nok prøve at søge på Google efter et nyt program , --- det
du har brugt programmet til er jo ganske simple funktioner som du kan
finde i mange forskellige applikationer , og ud over at der er tusinder
og atter tusinder af de gamle programmer så er der helt sikkert masser
af den slags som er free-download og som er lige så simple at bruge .
Du vil nok også opdage at du kan finde gratis programmer som kan lidt
mere end det program du mistede -------- hvis du søger på Google
efter "flowcharts" finder du måske et gratis regneark som er nemt at
gå til og simple ikke målfaste tegninger kan man finde masser af
programmer der tilbyder.

Jeg kan godt se at det er ærgeligt når man ikke har brug for mere end
et bestemt program kunne tilbyde ---- men du må da have haft nogle
problemer med et så gammelt program alligevel ; var det Win3.1 eller
Win95 ?