live rollespil
Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 08-11-05 18:26

Hej NG

egentlig søger jeg for min søn,

han vil så gerne gå til live rollespil, altså lige rollespil hvor
man skal lære at lave våben, rustninger, slås m.m - så at anvende
dette i "virkelige" slag.
Skulle i have set troldspejlet de sidste par gange , så er dte sådan
noget han gerne vil gå til.

Vi bor i københavn (nørrebro) for at være mere præcis og søger
derfor en klub eller forening hvor alt dette kan ske.

Håber nogen af jer kan hjælpe fordi han snakker om det hele tiden.

Thomas.

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 08-11-05 20:23

<Pinga.msn@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Skulle i have set troldspejlet de sidste par gange , så er dte sådan
> noget han gerne vil gå til.

Det er netop Live Rollespil

Prøv evt. at se på denne liste: http://www.liveforum.dk/links.php?cat=28

Fra : Kuruderu

Dato : 09-11-05 00:52

"diablo de la velocidad" <d@d.dk> wrote in message

> <Pinga.msn@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er netop Live Rollespil

> Prøv evt. at se på denne liste: http://www.liveforum.dk/links.php?cat=28

Det er en rigtig god liste. Alternativt er der tit opslag i "Fantask"
"Goblin Gate" etc.
ligesom ekspedienterne tit kan hjælpe med et telefon nummer eller lign. på
foreninger der mangler folk.

Mvh

Leo Knøsgaard
Formand for MAGNet
www.magneticon.dk

Fra : Clemmensen

Dato : 09-11-05 22:21

Kig her. Det er et rigtig godt sted at starte for din søn.. :0)

http://www.junior-rollespil.dk/

Mvh Jesper

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 10-11-05 06:39

Jeg kendte allerede godt til liveforum og rollespil.dk , men vil nu
kigge på junior-rollespil.dk

I skal have mange tak for svarene

MvH
Thomas.

Fra : Rasmus

Dato : 23-11-05 11:52

Hej, Du kan gå ind på www.gnom.dk og læse lidt om nogle guider til at lave
forskellige ting så som, rustning, våben og kostumer, Life-rollespil kan
spilles et par forskellige steder, det sted som jeg spiller er Vest-Skoven,
og systemet hedder Tempus-Vivo. (Hvis du kunne tænke dig at komme der ud, så
check lige nogle få ting ud på www.tempus-vivo.dk) Der kan man være alt fra
en go´ gammel dags bonde til en bedragerisk goblin. Man kan enten betale for
hver gang man kommer, (Cirka 20-30 kroner per gang) Eller betale for medlem
skab i et halvt år, hvor du for et kort (der gør at du ikke behøves at
betale for at komme ind) en speciel karakter (Det kan være den gode ridder
eller den onde troldmand og mange andre!) Du kan også gå på hold hvor at de
laver våben og rustninger på Amager Kulturhus, det kan jeg varmt anbefale,
da jeg selv har gået der!