4 dage på WW
Fra : Mette

Dato : 03-11-05 23:30

Hej,

Jeg er en ung kvinde og mor på 28 år, der for blot 2½ år siden var _meget_
slank (nok nærmere tynd). Dette blev jeg efter et vægttab på 25 kg, der tog
ca. 1 år. Vægten holdt jeg i nogle år, men så mødte jeg min kæreste, jeg
holdt op med at fokusere så meget på badevægten op vupti havde jeg taget 10
kg på. 5 havde været nok.

Siden jeg mødte ham for 2 år siden har jeg taget 5 kg på, tabt 5 kg, taget
10 kg på, tabt syv kg, taget 5 kg på og her står jeg så.
Nu lyder talene måske ikke så store, men jeg er meget lav (150 cm), så det
ser ud som det dobbelte.

Min BMI er 25 - dvs. lige på grænsen til overvægt. Og efter at være startet
på mit første job for snart to mdr. siden har jeg taget 3 kg på og jeg ved
bare, at hvis jeg ikke vender skuden NU, så gentager jeg "successen" fra
sidste efterår, med at tage 10 kg på på 6 mdr.

Derfor bestilte jeg WW brevkursus (jeg tabte de 25 kg på WW). Jeg startede i
mandags og har tabt en masse væske
Den første uge er aldrig slem for mig. Men det er den anden uge, der sætter
standarden for successen. For anden uge er spændingen over den nye livsstil
ligesom ikke så stærk og hverdagen melder sig og så er det, at man for alvor
skal være stærk.

Jeg har dog haft mine små successoplevelser denne uge: der bliver serveret
en del kage, basser og franskbrød på mit job, og før spiste jeg løs
simpelthen fordi det var der og fordi jeg havde lyst. Men denne uge traf jeg
en beslutning om at lade være. Pudsigt nok var det ikke svært. Men det er
som sagt næste uge og ugen efter, at jeg skal være på vagt og for alvor
holde mit mål for øje.

Det tager jo 3 uger at danne en vane

Start 57.1
Nu: 56.1
Mål: 50.0

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 04-11-05 15:45

"Mette" <Mette@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en beslutning om at lade være. Pudsigt nok var det ikke svært. Men det er
> som sagt næste uge og ugen efter, at jeg skal være på vagt og for alvor

Det er jo flot, og det hele handler jo i bund og grund
om at tage en beslutning.

Mvh.Bodil.