Hvor kan man få sat nye glas i ski briller~
Fra : simon

Dato : 02-11-05 21:39

Hej.
er der nogle der kender et sted hvor man kan få sat nye glas i ski briller.

Min brille er i mærket carrera og der det ikke rimelig kendt?

Mvh simon nielsen.

Fra : bj

Dato : 03-11-05 22:36

"simon" <slime_006FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> briller.
>
> Min brille er i mærket carrera og der det ikke rimelig kendt?

det kan simpelthen bare ikke svare sig. Jeg undersøgte det engang og med
risiko for forringelse og prisen så skulle jeg ikke forvente det helt store.

Mit råd er at købe et sæt nye briller af høj kvalitet. Gå ikke på kompromis
med dine skibriller. Det kan ødelægge hele din skiferie. Køb ikke nogle
billige for så at købe nogle dyre og gode bagefter når du har brugt de
billige en dag for så har du jo lige pludseligt brugt en masse penge ekstra
som du kunne have kastet efter de rigtige gode skibriller.

Uha, jeg ser frem til at få brædder under fødderne...sølden i uge 4

bj

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 03-11-05 23:21

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> store.
>

> Uha, jeg ser frem til at få brædder under fødderne...sølden i uge 4

Selvfølgelig kan det betale sig - specielt på rigtig gode briller. Har selv
et par 1500kr's Carerra briller som har haft knækket glas. Tricket er, gå
ind i en af de store velassoretede skibutikker på destinationen - har de
carrera briller i udsalg, så har de også en kuffert med nye linser/glas, i
forskellige toninger. Hiv de gamle briller frem, peg på problemet, og 700kr
(halv pris) senere har de et par nye briller, med lige netop den tone du
ønsker den dag. (så kan man jo risikerer at man får lyst til at have
forskellige toner - men det er et helt andet problem)

Som ser frem til at få brædder under fødderne i uge 51 & 52, uge 4&5, uge 11
og uge 15 - og måske - hvis ikke jeg lige havde haft indbrud i bilen i uge
46
--
Mvh,

Martin (K)Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski

Fra : bj

Dato : 03-11-05 23:26

"Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh,
>
> Martin (K)Rise Christensen
> Work is for people that don't know how to ski

ja,okey med din oplevelse af skift af brilleglas kan jeg jo ikke
modargumentere, mne på det tidspunkt hvor jeg havde brug for det kunne det
ikke svare sig....2001.

Det er så en anden sag nu

bj

Fra : simon

Dato : 04-11-05 08:54

> [...]
>
> Det er så en anden sag nu
>
> bj
> Ok, så hvis man skal gøre, så skal det i hvert fald være i nogle af de
ok tak for hjælpen :D