pbem.com
Fra : IMB

Dato : 02-11-05 20:38

Er der nogen her der ved om pbem.com er generelt nede eller om det er en
midlertidig tilstand?

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : Michael Gertz Nielse~

Dato : 08-11-05 12:01

Det er ikke pbem.dk du tænker på?

Fra : IMB

Dato : 09-11-05 20:13

"Michael Gertz Nielsen" <michael_gertz_nielsen@hotmail.com> wrote in

> Det er ikke pbem.dk du tænker på?

Nej, det er det ikke.

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 09-11-05 13:08

IMB <im@nospam_brunsgaard.dk> writes:

> Er der nogen her der ved om pbem.com er generelt nede eller om det er en
> midlertidig tilstand?

Det er vist mere eller mindre permanent, men der er nogle, der har
tanker om at overtage domænenavnet og genstarte den. Se diskussion på
nyhedsgruppen rec.games.frp.misc.

Torben

Fra : IMB

Dato : 09-11-05 20:23

torbenm@app-5.diku.dk (Torben Ægidius Mogensen) wrote in

> Det er vist mere eller mindre permanent, men der er nogle, der har
> tanker om at overtage domænenavnet og genstarte den. Se diskussion på
> nyhedsgruppen rec.games.frp.misc.

Tak,

Jeg har været i rec.games.frp.dnd og fandt lidt om at siden øjensynligt
er lukket ned uden at man har planer om at starte den op igen eller at
lade andre overtage domænet. Irriterende eftersom det var en rigtig god
site til at finde internationale pbem spil.

Men jeg har fundet et par andre steder som muligvis kan være
erstatninger. Desværre kan man ikke ret mange steder bare scrolle sig
gennem spil åbninger, men skal søge på nøgleord og den slags.

http://www.pbem-portal.com
http://www.dndonlinegames.com
http://www.playbyweb.com/
http://rpol.net/
http://s14.invisionfree.com/PBEMListings
http://www.pbm.com/~lindahl/pbm.html
http://www.pbemnexus.com/

Og så er der jo også:
http://www.rpglibrary.org/

Findes der andre lignende sites, som rent faktisk bliver brugt af et
pænt antal spillere internationalt men på engelsk?

Fra : Claus Olesen

Dato : 10-11-05 03:14

IMB wrote:

> [...]
>

> Findes der andre lignende sites, som rent faktisk bliver brugt af et
> pænt antal spillere internationalt men på engelsk?

http://www.enworld.org er også et godt sted at starte. De har et forum
dedikeret til PbP (Play by Post - ved godt at det ikke er det samme som
Pbem) og også 2 andre fora beregnet på at søge spil eller rekruttere
spillere (den ene hovedsageligt til PbP spil, den anden for alle, både
IRL, Pbem osv.).
Selv om siden hovedsageligt beskæftiger sig med D&D, så er de ovennævnte
fora også for alle andre systemer.

C.O.
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me