Motionsløb - 75 km, langs Gudenåens kanter~
Fra : Henrik

Dato : 02-11-05 14:26

Hej

har hørt om et motionsløb lang Gudenå´en ad gamle græs- og grusstier.
Løbet skulle være 75 km langt og over 2 dage.

Nogen der kender noget til dette løb og evt. om hvor jeg kan skaffe flere
informationer?

Henrik

Fra : bj

Dato : 02-11-05 23:03

"Henrik" <henrik7856@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Løbet skulle være 75 km langt og over 2 dage.
>
> Nogen der kender noget til dette løb og evt. om hvor jeg kan skaffe flere

spørg i dk.sport.cykling

bj

Fra : Henning

Dato : 03-11-05 14:22

>spørg i dk.sport.cykling

Der cykler man, der løbes ikke? 75km over to dage lyder ikke som et
cykelløb?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henrik