Merkonom uddannelsen?
Fra : jce

Dato : 31-10-05 11:30

Er der nogle der ved om der er et sted man kan ta den med Start i Januar?
For de steder jeg har set starter de kun i August og September... Og jeg
ville gerne i gang snarest. Gerne som fjernundervisning. Den linie jeg vil
ta er International handel og markedsføring.

vh Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 31-10-05 12:54

jce <dsl202901@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> ville gerne i gang snarest. Gerne som fjernundervisning. Den linie jeg vil
> ta er International handel og markedsføring.

152 muligheder her:

<http://www.google.com/search?client=safari&rls=da-dk&q=merkonomuddannel
sen+%22International+handel+og+markedsføring%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8>

Og du kan starte med:

http://www.erhvervsakademierne.dk/sw159.asp

Og eventuelt ringe rundt. Vi ved jo ikke engang /hvor/ i landet du bor.
--
Per Erik Rønne

Fra : jce

Dato : 31-10-05 21:58

Jeg har skam søgt på Google... Men kan kun finde dem der starter i Aug og
September... Og jeg bor i Storstrøms Amt... Men det er vel ligegyldigt hvis
det skal tages som fjernundervisning??

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-05 03:45

> [...]

> September... Og jeg bor i Storstrøms Amt... Men det er vel ligegyldigt hvis

Jeg kan kun anbefale dig at ringe rundt. I denne nyhedsgruppe er
trafikken ganske lille, og det virker temmelig usandsynligt at der er
nogen herinde, der har nogen særlig viden om merkonomuddannelsen,
endsige om der er undervisning der starter i forårssemesteret.
--
Per Erik Rønne

Fra : Brian Kofoed

Dato : 10-11-05 17:39

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville gerne i gang snarest. Gerne som fjernundervisning. Den linie jeg vil
> ta er International handel og markedsføring.

www.netau.dk har undervisningsstart i februar for akademimerkonom
uddannelsen.

Mvh Brian