Første dag under 100kg
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 22:40

Nu vi er i gang med succes historier kan i ligeså godt
få min.
Startede så småt i begyndelsen af August på 115

10. aug. fik jeg købt en digitalvægt og da var jeg
kommet ned på 112.
Og huhej hvor det fortsatte indtil ca. 1. sep.
BANG så stod jeg stille på ca.103 i rigtig mange uger.
Jeg trøstede mig med, at jeg da havde opnået noget.
Og jo længere jeg stod stille, jo mere ville det vel sætte
til en stabil vægt.
Ca. 1.okt gik det så småt igang igen, men nu med kun
ca. 1/2kg om ugen.
Well, det kan jeg godt leve med sålænge jeg på ingen
måde piner mig selv.
JUHU, så skete det her til morgen >>>>99,9<<<<
Jeg var ikke til at skyde igennem på arbejde idag.
Og sikke et vejr. Eller var det bare mit humør? )

PS:
Jeg har sammensat min egen kur efter principper fra
Tor Nørretranders bog; "Menneskeføde".

Eyvind

Søborg; Kbh.
Årgang 51

Fra : Dan

Dato : 31-10-05 22:44

OK tillykke!

Hilsen

Dan

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-10-05 23:49

Eyvind skrev den 31-10-2005 22:40:
> JUHU, så skete det her til morgen >>>>99,9<<<<
> Jeg var ikke til at skyde igennem på arbejde idag.
> Og sikke et vejr. Eller var det bare mit humør? )

Du er bare så sej!

En rigtig oprigtigt tillykke herfra.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-05 00:21

NT

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 01-11-05 11:34

Eyvind wrote:

> JUHU, så skete det her til morgen >>>>99,9<<<<
> Jeg var ikke til at skyde igennem på arbejde idag.
> Og sikke et vejr. Eller var det bare mit humør? )

Godt gået!

Da det samme skete for mig gik jeg ud og købte mig en ny cykel ud fra
den filosofi at en belønning var på sin plads - men at det skulle
være noget der fremmede processen yderligere.

Ebbe - der nu ligger og roder mellem 95 og 96