Carsten har hermed meldt sig ud af
Fra : Carsten Riis

Dato : 31-10-05 19:01

Hej alle

Så jeg langt om længe kommet ud af "120 kilos klubben". Nemlig i form
af, at jeg nu på 5. dag vejer under 120 kilo og hertil morgen vejede mig
til 118,1.

Det dog også kun halvdelen af september og hele oktober måned, hvilket
er noget rigtig øv i forhold til mit julemål som er 110 kilo.

8,1 kilo til julemålet. Det burde kunne lade sig gøre, men december
bliver en hård omgang.

Jeg har udpeget tre situationer hvor jeg vil skille mig ud fra mængden:

- Firmajulefrokosten (som jeg endnu ikke kender dato på)
- Juleaften (og ja, den kender jeg datoen på)
- Familiejulefrokost 2. juledag.

Ikke at jeg ikke vil julehygge. Jeg vil bare gerne gøre det på den
ikkemad-mæssige måde. Jeg har ladet mig fortælle, at det kan lade sig
gøre.

Hvad gør I i forbindelse med julemåneden? Dropper I kuren eller holder
i fast i kostplanen eller måske noget helt fjerde?

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Søren Reinke

Dato : 31-10-05 19:17

Carsten Riis wrote:
> Hej alle
>

> Så jeg langt om længe kommet ud af "120 kilos klubben". Nemlig i form
> af, at jeg nu på 5. dag vejer under 120 kilo og hertil morgen vejede mig
> til 118,1.

Velkommen i klubben.

STORT tillykke med dit opnåede resultat

Hilsen
Søren Reinke

> [...]
>

> Hvad gør I i forbindelse med julemåneden? Dropper I kuren eller holder
> i fast i kostplanen eller måske noget helt fjerde?

Best regards
C.T.O. Søren Reinke
www.Xray-Mag.com Your free online dive magazine
Download it in PDF, just like a real magazine

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 02-11-05 16:11

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvad gør I i forbindelse med julemåneden? Dropper I kuren eller holder i
> fast i kostplanen eller måske noget helt fjerde?

Ja, det er jo lige det, vi skal have besluttet.
Jeg dropper kuren juleaften, og de par dage, vi har gæster.
Men ellers så er det bare op på hesten igen...

Mhv.Bodil - har tabt 5,5 kg på 5 mdr.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-11-05 17:15

> Ikke at jeg ikke vil julehygge. Jeg vil bare gerne gøre det på den
> ikkemad-mæssige måde. Jeg har ladet mig fortælle, at det kan lade sig
> gøre.

Det fedende i julen er primært slik og kager, og det er det nemmeste at
undgå. Det ekstra glas gløgg kan man jo også godt sige nej til uden at være
kedelig. Og der er ikke et øje, der kontrollere hvor meget du spiser
juleaften eller til julefrokosterne - du kan såmænd spise 3 halve som du
plejer.

> Hvad gør I i forbindelse med julemåneden? Dropper I kuren eller holder i
> fast i kostplanen eller måske noget helt fjerde?

Spiser det jeg kan lide og går en ekstra tur. Det er jo underskuddet af
kalorier, der betyder noget, ikke hvor mange du spiser.

Mvh Maria