Opbevaring af dyreryg.
Fra : Anne & Torben

Dato : 27-10-05 08:26

Hej.

hvor lang tid kan man opbevare dem i fryseren?
Her en til at ligge der er 2 år gammel. Kan den bruges?

Mvh
Torben Riber Jensen

Fra : Farum 9300

Dato : 27-10-05 09:13

"Anne & Torben" <jensen@jagt.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> hvor lang tid kan man opbevare dem i fryseren?
> Her en til at ligge der er 2 år gammel. Kan den bruges?
>
> Mvh
> Torben Riber Jensen

Den kan sagtens bruges, kød med ingen eller lidt fedt tager ikke skade af
opbevaring. (dermed ikke sagt at du kan opbevare dem uendeligt.)

Torben Farum 9300 Sæby

Fra : Valle

Dato : 29-10-05 22:35

> hvor lang tid kan man opbevare dem i fryseren?
> Her en til at ligge der er 2 år gammel. Kan den bruges?
>
> Mvh
> Torben Riber Jensen

Ingen problem, jeg havde en der var 3 år, som jeg serverede sammen med en
helt frisk, og vi kunne ikke smage forskel - så god appetit

Mvh Jack Vallentin