Andejagt søges.
Fra : Clas Lau

Dato : 02-10-05 19:36

Enlig jæger med hund søger område med andejagt. Det må meget gerne være i
Himmerland.

Har du eller kender du en som vil af med mindre område med andejagt så er
jeg højst sansynlig klar. Også hvis du har en jagt hvor du gerne vil "af"
med andehullet.

Skriv endelig...

-Clas-

Fra : Kito

Dato : 03-10-05 05:56

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg højst sansynlig klar. Også hvis du har en jagt hvor du gerne vil "af"

Du kan evt. melde dig ind i Aalborg og omegns jagtforening så vil du have ca
90 tønder strandjagt til din rådighed for en merpris af kr. 200,-.>

vh
Poul

Fra : Clas Lau

Dato : 03-10-05 15:21

Det var da en god ide! Hvordan er jagten og hvor besøgt er den generelt her
når landjagten for alvor er gået ind?

Mvh

-Clas-

Fra : Kito

Dato : 04-10-05 06:43

> Det var da en god ide! Hvordan er jagten og hvor besøgt er den generelt
> her når landjagten for alvor er gået ind?

> [...]
Jeg kan sige at der er ca 200 der løser kytterkort og den 1. september, kan
der godt være trængsel derovre. Når vi kommer til oktober er der måske en
eller 2 i dagtimerne men måske 10 i weekenderne. Senere bliver der bedre
plads. Jeg har selv oplevet mangegange, at være alene derovre. Der er bygget
en del skydekasser så det er muligt at sidde i dækning. Der kan sagtens
være mange jæger af gangen uden at de genere hinanden. >Hvis du går ind på
www.a-o.j.dk vil du kunne se foreningens hjemmeside med kort over området.
Som medlem af foreningen har du også mulighed for at låne skydebobler. med
alt det tilbehør der skal til, for at lave en god jagt.

med venlig hilsen
Poul