Igang med APPLETS
Fra : Oddball

Dato : 06-10-05 01:24

Hejsa

Jeg er ny mht programmering. Jeg er ved at lære både C++ og Java.

Jeg er interesseret i at komme igang med at lave applets til min
hjemmeside og mangler noget godt kom-igang-materiale.

Er der nogle der ligger inde med nogle links til sider der giver en
god baggrunds information om emnet

På forhånd tak

Brian
www.odsgaard.net

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 06-10-05 08:03

Oddball wrote:
> Jeg er interesseret i at komme igang med at lave applets til min
> hjemmeside og mangler noget godt kom-igang-materiale.

Det at drysse applets ud på en hjemmeside er næppe nogen god ide, da
ikke alle kan (eller vil) køre applets "uden videre". Men det hjælper jo
på det, hvis siden direkte har til formål er at rumme applet'en.

> Er der nogle der ligger inde med nogle links til sider der giver en
> god baggrunds information om emnet

F.eks.
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/applet/
http://java.sun.com/applets/