fx.dk
Fra : steen bondo

Dato : 23-10-05 19:50

Hej,

Er det kun min FF 1.0.7 der går på røven når fx.dk skal loades..??

hygge
--
steen - menzi.dk
    I have a beam of light to catch.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-05 18:59

Den 23-10-05 20.49 skrev steen bondo følgende:

> Er det kun min FF 1.0.7 der går på røven når fx.dk skal loades..??

Nej, det har været oppe flere gange i mozillas OS/2-gruppe. Han bruger
flash på siden, og det er det, som får browseren til at gå ned. Hvis jeg
ikke husker helt galt, er det kun piratudgaven af flash-pluginnet, der
ikke virker med siden (fyfy).

Du kan installere udvidelsen Flashblock, der gør det nemmere at leve med
flash, idet flash-elementer ikke startes, før man selv klikker på dem.

Flashblock:
http://flashblock.mozdev.org/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : steen bondo

Dato : 23-10-05 21:51

Kim Ludvigsen wrote:

> ikke virker med siden (fyfy).

Hmmm about:plugins

Shockwave Flash

File name: npswf2.dll
Shockwave Flash 7.0 r14
OS/2 Runtime Environment © 2003 InnoTek® Systemberatung GmbH

> Du kan installere udvidelsen Flashblock, der gør det nemmere at leve med

Tak - den kunne være rar at ha'

hygge

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-05 20:56

Den 23-10-05 22.50 skrev steen bondo følgende:

> Hmmm about:plugins
> Shockwave Flash 7.0 r14

Jeps, det er den slemme. Den nyeste lovlige version er 5.0, der kan
hentes her:
http://www.innotek.de/products/flash/flashnews_e.html

Så vidt jeg har forstået, er 7.0 blevet lækket efter nogle kontroverser
mellem Innotek og Macromedia. Innotek har påstået, at de ikke kan få
tilladelse til at udsende version 7 til OS/2, mens Macromedia har
hævdet, at man ikke har stoppet udsendelsen.

Problemet skulle vist nok være, at Macromedias licens kun gælder til
Windows, og at Innotek vil have ændret ordlyden, så licensen også dækker
OS/2.

Personligt har jeg ikke de store kvababbelser ved at bruge version 7.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : steen bondo

Dato : 23-10-05 23:25

Kim Ludvigsen wrote:

> Personligt har jeg ikke de store kvababbelser ved at bruge version 7.

Næ - og flere og flere flashlirsider kræver jo min. ver. 7!

hygge