eComstation GA track of the 1.2.1 media re~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 22-10-05 23:40

Så er der ikke lang tid til den nye GA track of the 1.2.1 media
refresh. er ude. Dog skal det siges den ikke er ude i public download
endnu som fri opdate til eCS 1.2

Jeg har fået den install i dag på en PC.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-05 01:47

Den 23-10-05 00.39 skrev Bent Nielsen følgende:
> Så er der ikke lang tid til den nye GA track of the 1.2.1 media
> refresh.

Hvad er det?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Net Snippets kan gemme hele hjemmesider eller udklip fra dem i et

Fra : Bent Nielsen

Dato : 23-10-05 10:06

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvad er det?

http://www.ecomstation.com/edp/mod/fileman/files/ecs-1_2_1-en_US-Beta-4.txt

Det er den som er fri beta for reg 1.2 bruger, men den er nu opdateret
efter den beta.

Jeg kan ikke skrive mere, da det ellers er fra lukket mail list her.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-05 11:40

Den 23-10-05 11.06 skrev Bent Nielsen følgende:

> http://www.ecomstation.com/edp/mod/fileman/files/ecs-1_2_1-en_US-Beta-4.txt

Der er lidt ændringer med hensyn til netkort, så jeg må jo hellere
prøve, om den kan finde ud af at installere mit netkort korrekt. Jeg har
aldrig fået det til at virke med eCS 1.2, og en computer uden netadgang
er jo ikke særlig spændende i vore dage.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Bent Nielsen

Dato : 23-10-05 12:47

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> aldrig fået det til at virke med eCS 1.2, og en computer uden netadgang
> er jo ikke særlig spændende i vore dage.

Du kan også prøve den live cdrom som der er nu, men jeg finder den
yders mangel fuld i at kunne vise hvad eCS er. Ingen java winos2
command. com og det er lukket for at læse og skrive på andet en USB drev.

http://www.ecomstation.com/democd/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-05 13:08

Den 23-10-05 13.46 skrev Bent Nielsen følgende:

> Du kan også prøve den live cdrom som der er nu,

Jeg venter til eCS 1.21 - jeg har min WSeB, som der ikke er problemer med.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at fjerne spyware og undgå at få mere af skidtet ind på

Fra : Bent Nielsen

Dato : 13-11-05 13:09

Bent Nielsen wrote:
> Så er der ikke lang tid til den nye GA track of the 1.2.1 media
> refresh. er ude. Dog skal det siges den ikke er ude i public download
> endnu som fri opdate til eCS 1.2
>
> Jeg har fået den install i dag på en PC.
Så blev den frigiver her i nat for dem som er reg bruger at 1.2. De som
har laver reg på eComstation webside kan nu download denne opdateret
eCS 1.2 cdrom.

Mange nye opdateret driver og er meget bedre MMOS2 installer.

Fra : steen bondo

Dato : 14-11-05 07:14

Bent Nielsen wrote:

> Så blev den frigiver her i nat for dem som er reg bruger at 1.2. De som
> har laver reg på eComstation webside kan nu download denne opdateret
> eCS 1.2 cdrom.

Fik lavet en CD fra ISO filen, og den blev så rullet på her igår. Ser OK
ud (selvfølgelig), eneste minus var dog at administrator ikke blev
ændret fra default (ved tryk på "change" under installationen).

Nogen der ved hvad scriptet hedder der udfører dette..??

PS - problemerne med AHA152X.ADD er de samme som i 1.2. (ventet!)

regards
--
steen
   http://kayakparadise.dk <*> http://filshuse-teltplads.dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 14-11-05 16:58

steen bondo wrote:

> PS - problemerne med AHA152X.ADD er de samme som i 1.2. (ventet!)

Ja det ville du også vide, hvis du havde læst readme aha152x.add er
ISA hvis jeg husker rigtig

Fra : John Faurholt

Dato : 03-12-05 08:32

On Sun, 13 Nov 2005 12:08:42 UTC, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk>
wrote:

> S† blev den frigiver her i nat for dem som er reg bruger at 1.2. De som
> har laver reg p† eComstation webside kan nu download denne opdateret
> eCS 1.2 cdrom.
>

> Mange nye opdateret driver og er meget bedre MMOS2 installer.

Jeg kan ikke finde linket til download, i›vrigt forst†r jeg ikke at
man ikke f†r s†danne nyheder, n†r man abbonerer eCS Newscast ??

Fra : Bent Nielsen

Dato : 03-12-05 10:04

John Faurholt wrote:

> Jeg kan ikke finde linket til download, i›vrigt forst†r jeg ikke at
> man ikke f†r s†danne nyheder, n†r man abbonerer eCS Newscast ??

logon på eCS med dit logon og password

/Reserved Features/ Download the latest software and updates/

Her har du din download menu, som er forskellig alt efter hvilke ting
du har reg og adgang til.

Under min menu er "eComStation 1.2 Features:"
"» eComStation 1.2R English GA (Media Refresh) (direct ftp-download link)"

Fra : Allan

Dato : 04-12-05 12:54

On Sat, 3 Dec 2005 07:31:42 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk> wrote:

> Jeg kan ikke finde linket til download, i¢vrigt forstår jeg ikke at
> man ikke får sådanne nyheder, når man abbonerer eCS Newscast ??

Man får aldrig nogle nyhedder fra den liste - den er simpelthen en joke.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Tony

Dato : 07-01-07 01:09

"Allan" <allan2@warpspeed.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Allan.
>
> It is better to close your mouth, and look like a fool,

ddddddddddddddddddddddddd