Rygtræning?
Fra : bj

Dato : 30-10-05 12:37

Hej

ER der nogen der kender nogle gode sider på internette, hvor jeg kan se
tegninger og læse om forklaringer til rygtræning med bold? En af de der lidt
større bolde som har vundet indpas hos fysioterapeuterne. Jeg har lige fået
sådan en bold og er ret sikker på, at det vil kunne gavne at træne md den...

Erfaringer modtages meget gerne.

På forhånd tak

bj

Fra : Padmé Amidala

Dato : 30-10-05 16:09

On Sun, 30 Oct 2005 12:36:39 +0100, bj wrote:

> [...]
> sådan en bold og er ret sikker på, at det vil kunne gavne at træne md den...

Du kan gå ind på www.caddi.dk og tilmelde dig. Det er en database med
rigtig mange gode øvelser.

MVH Padmé

Fra : bj

Dato : 30-10-05 20:53

"Padmé Amidala" <espressopigenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan gå ind på www.caddi.dk og tilmelde dig. Det er en database med
> rigtig mange gode øvelser.
>
> MVH Padmé

takker for det

bj

Fra : N/A

Dato : 30-10-05 13:44

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 30-10-05 13:44

Hans Mikkelsen <bkfoto3@WYUJ3mail.dk> (slet WYUJ3) skrev:

>bj <b_hoejgaard75@mail.dk>
>
>Prøv her: www.krop-fysik.dk
>Krop & Fysik Nr. 2 - 2005
>
>Mvh: Hans

Det var ikke nok: Søg i søgefeltet: Skriv Styrk ryggen brug
bolden, så kommer du frem til Krop & Fysik Nr. 2 - 2005

Mvh: Hans

Fra : bj

Dato : 30-10-05 23:04

"Hans Mikkelsen (slet 6UEX7)" <bkfoto3@6UEX7mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det var ikke nok: Søg i søgefeltet: Skriv Styrk ryggen brug
> bolden, så kommer du frem til Krop & Fysik Nr. 2 - 2005
>
> Mvh: Hans

tak det vil jeg prøve

bj

Fra : JS

Dato : 31-10-05 10:14

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt større bolde som har vundet indpas hos fysioterapeuterne. Jeg har
> lige fået sådan en bold og er ret sikker på, at det vil kunne gavne at

Det er rigtig godt at styrke ryggen med bolden.
Hvis du har viasat sport kan du hver morgen (7-9) se Lotte Paarups
træningsvideoer. http://www.proacademy.dk/ Nogle stykker af dem er med bold,
så det er bare at sætte videoen til hver morgen i en uge, så skulle du være
sikker. Det er ret godt og i et tempo og på et niveau hvor alle kan være
med.