En Mountainbike klub i nærheden af gentof~
Fra : simon

Dato : 30-10-05 12:23

Hej jeg kan godt lide at køre lidt vild på Mountainbike og tage lidt hop og
sådan, men jeg kan ikke rigtig finde nogle steder med hop. Så er der nogle
der kender en Mountainbike klub i nærheden af Gentofte?

Fra : bj

Dato : 30-10-05 12:38

"simon" <slime_006FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej jeg kan godt lide at køre lidt vild på Mountainbike og tage lidt hop
> og sådan, men jeg kan ikke rigtig finde nogle steder med hop. Så er der
> nogle der kender en Mountainbike klub i nærheden af Gentofte?

Har sendt dit spørgsmål videre til gruppen dk.sport.cykling, hvor du nok vil
få mere held af dit spørgsmål.

bj

Fra : simon

Dato : 30-10-05 14:22

Ok tak :D

Fra : Bruno

Dato : 30-10-05 18:55

simon wrote:
> Ok tak :D
> "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

www.mtb.dk, klub hjemmeside m.m.

Mvh

Bruno

Fra : Dan Børgesen

Dato : 31-10-05 02:58

simon <slime_006FJERN@hotmail.com> skrev:
>Hej jeg kan godt lide at køre lidt
>vild på Mountainbike og tage lidt hop og
> [...]

hej Simon
Gå ind på Google
og søg på DMK.DK det er en masse om MTB kørsel omkring KBH.