Indy TIdHTTP: Hvad sker der?
Fra : Thomas Holmgren

Dato : 29-10-05 21:14

Hej alle!

Jeg bruger Indys TIdHTTP til min http-kommunikation. Den fungerer såmænd
glimrende. Jeg savner dog en måde at registrere hvad "der sker" medens
den henter/sender data.

Hvis f.eks. jeg kører en TIdHTTP.Post(), kan jeg på nogen måde se om den
er igang med at modtage data eller om den blot "hænger"? Hvis jeg f.eks.
vil lave en statusindikator (eg. "21KB downloaded, 500KB remaining") som
opdateres løbende, hvordan gør jeg så det?

--
Mange hilsener
Thomas Holmgren

Fra : Thor

Dato : 29-10-05 23:58

Jeg ved ikke om du kan bruge en URL-downloader i dit program, men jeg har
haft stort held med metoden angivet her:

http://delphi.about.com/cs/adptips2003/a/bltip0903_2.htm

mvh Thor

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 30-10-05 08:12

hej...

de fleste (hvis ikke alle) indy-dimser, har et event, som heder OnWork -
det kan en masse frække ting....bla informere om hvor mange bytes der er
sendt/modtaget....

se i help...

/Finn