Sløj i 45 min. efter hårdt træningspas....
Fra : jfo

Dato : 27-10-05 09:33

Jeg er ved at forbedre min tid i romaskine. Har roet/løbet i mange måneder.
Lavede en test af min tid på 2000 meter. Det tog 7,07 minutter og var en
væsentlig forbedring af min tid. Den var 7.21 for et par uger siden.

Bagefter var jeg totalt smadret. Svimmel og hev efter vejret i 10-15
minutter hvilket ikke overrasker. Men derefter var pulsen stadig høj og jeg
var svimmel og måtte ligge ned og drikke en masse vand i 45 minutter!?
Mit syn var utydelig og der var et rødt skær over alting.
Brækkede mig efter ca. 30 min.

Det føltes ikke rigtig eller sundt. Er det normalt?
Min teori er lidt at jeg nok krydsede syregrænsen for tidligt (på
halvvejen?) og derefter bare fortsatte for at holde farten.

Tør ikke rigtig prøve det igen.

Hvad synes i? Har i erfaringer med lignende?

Mvh. Jfo

Fra : jfo

Dato : 27-10-05 09:38

"jfo" <fossadun@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> halvvejen?) og derefter bare fortsatte for at holde farten.
>
> Tør ikke rigtig prøve det igen.
>
> Hvad synes i? Har i erfaringer med lignende?

Jeg har i øvrigt en blodprocent på 8.8 hvilken er udmærket.

JFO

Fra : ks

Dato : 27-10-05 12:20

de gange hvor jeg har været totalt ødelagt efter en hård træning
(cykling/løb) er jeg somregel, dagen efter, blevet syg, så jeg forbinder det
(med mig selv) at når jeg får det rigtig rigtig skidt og pulsen ikke vil
ned, som et tegn på, at der er influ eller brochitis på vej... men er du
rigtig smart, konsulterer du lige en læge asap...
har sgu kastet op flere gange under træning og en enkelt gang under E-løbet,
men ganske kort efter har jeg haft det fint igen...

OG romaskine, så sidder man vel indendørs? og hvad med afkøling? måske
kroppen blir alt for varm?!?!?

vh
kenneth