Ntab Boks
Fra : Jacob Pristed

Dato : 26-10-05 19:12

Hej
Jeg har en nt boks der deler to indgående / udgående telefon nr.
Port 1 = Telefon Nr. 1
Port 2 = Telefon Nr. 2
Jeg ønske at lave det sådan at det er det samme udkalds nr på begge porte.

Hvordan laver jeg det. ?

VH Jacob Pristed
www.OnlineBackup.dk

Fra : Steen

Dato : 26-10-05 20:13

"Jacob Pristed" <pdata@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Port 1 = Telefon Nr. 1
> Port 2 = Telefon Nr. 2
> Jeg ønske at lave det sådan at det er det samme udkalds nr på begge

Hvis det er en NTab du har kan du taste *98# og følge den stemmevejledning
der følger, men det kan du selv se her.

http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/isdn/installations
vejledning_2152_ISDN_09_2005.pdf

Hilsen Steen

Fra : Jacob Pristed

Dato : 27-10-05 07:49

Hej Steen
Tak for linket men selv om jeg har denne manual kan jeg ikke finde ud af det
jeg ved ikke hvad det hedder

Fra : KsNa

Dato : 27-10-05 18:06

> Hej Steen
> Tak for linket men selv om jeg har denne manual kan jeg ikke finde ud af
> det jeg ved ikke hvad det hedder

Ring til fejlservice, de kan fjernprogramere den.

Mvh
Kim