Erfaringer med glycoernæring ?
Fra : Pia

Dato : 26-10-05 18:12

Jeg har hørt lidt om ovenstående, er der nogle er kender noget til det?
Måske er der nogle der har prøvet det på sin egen krop?
Jeg ville meget gerne høre forskellige udtalelser om det. Har læst en del om
det på nettet, men det lyder næsten for godt til at være sandt..!
Derfor ville jeg gerne høre om der evt er nogle der har erfaringer med
det...
Mvh Pia

Fra : GB

Dato : 26-10-05 19:43

"Pia" <xan2@FJERNDETTEtiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har hørt lidt om ovenstående, er der nogle er kender noget til

Det har været oppe adskillige gange herinde. Det er fup. Brug dine penge på
at købe noget, du bliver glad for, eller gode madvarer. Det andet gør kun
pseudo-videnskabelige fupmagere rigere.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen