OpenPictureDialog og Tif- og jp2-filer
Fra : Lars HT

Dato : 26-10-05 12:49

Disse to filtyper understøttes tilsyneladende ikke af dialogen! Ihverfald
får jeg:

"Exception class EInvalidGraphic with message 'Unknown picture file
extension' ",
når jeg vælger "alle filer" og markerer en tif- eller jp2-fil.

Hvordan løser jeg dette?

Lars

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 26-10-05 16:20

hej....

jeg har lige prøvet, og det virker da fint.... hvad Delphi Ver bruger du
??? og lad os lige se noget kode....

/F

Fra : Lars HT

Dato : 26-10-05 17:25

"Finn Bindeballe" <ohno@galnet.dk> wrote in message
> hej....
>
> jeg har lige prøvet, og det virker da fint.... hvad Delphi Ver bruger du
> ???

Åh, ja, Sorry Delphi 6!

og lad os lige se noget kode....

Der er sådan set ingen kode! Det sker, når jeg åbner OpenPictureDialog,
vælger "vis alle filer (*.*)" og markerer en tif- eller jp2-fil.
Men jeg prøver også lige igen efter en ny opstart af system og delphi!

Tak for responsen!

Lars