hjælp igen i matematik
Fra : Martin

Dato : 26-10-05 07:31

hvordan finder jeg arealet på denne figur ?

den er postet i dk.binaer

Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-05 10:12

Martin <ole@ole.ole> wrote:

> hvordan finder jeg arealet på denne figur ?
>
> den er postet i dk.binaer

Spørg din lærer.
--
Per Erik Rønne

Fra : @(none)

Dato : 28-10-05 20:35

Per Rønne wrote:

> Spørg din lærer.
Et noget arrogant svar. At spørge i en newsgrop er lige så legitimt, som
at spørge mor og far, og hvorfor i alverden skal læreren her være guru?
Martin førte en fin diskussion i binær!
mvh
jhp

Fra : Per Rønne

Dato : 29-10-05 04:11

"@(none)" <""jhp\"@(none)"> wrote:

> Et noget arrogant svar. At spørge i en newsgrop er lige så legitimt, som
> at spørge mor og far, og hvorfor i alverden skal læreren her være guru?
> Martin førte en fin diskussion i binær!

Som jeg så ikke kan se, da dk.binaer ikke findes på min server.
--
Per Erik Rønne