Hvor tager man pc-kørekort billigt?
Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 25-10-05 12:32

Hej

Hvis man er arbejdsløs og gerne vil tage et pc-kørekort. Er der nogen
måde at gøre det billigt på ? Jeg kan forstå man kan tage det som
selvstudie og blot betale for eksamen, men hvem er billigst? Hvor kan
man finde undervisningen til den mest rimelige pris, og hvad med
fjernundervisning kan man spare noget ved at tage det på den måde?

Cah

Fra : jce

Dato : 26-10-05 21:38

<madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Gennem AF... er ret sikker på de tilbyder det gratis... Ved ikke om du kan
ta det som fjernundervisning.. Men ring da og spørg. www.af.dk

Fra : keld

Dato : 01-11-05 22:59

Hej
Priserne svinger meget men det gør kvaliteten også. Det er korrekt at AF
sender en hel del afsted på pck-kurser, så snak med dem først. Hvis du selv
skal betale er fjernundervisning billigst, men her ser vi mange der ikke
består testene, materialet er ikke godt nok endnu og testene bliver ændret
hele tiden. Et andet punkt er prisen på det Skillcard du skal have for at
tage testene, engangsudgift, som variere meget samt testgebyret per modul
som jeg har set fra kr. 100,- og op til kr. 400,- og det er præcis samme
test der skal tages.
Held og lykke
en af dem der underviser på PCK
KeHi

Fra : kristina

Dato : 09-11-05 22:14

keld пишет:
> [...]
> test der skal tages.
> Held og lykke
> en af dem der underviser pЕ PCK
> KeHi
>
> <madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvis man er arbejdslЬs og gerne vil tage et pc-kЬrekort. Er der nogen
> mЕde at gЬre det billigt pЕ ? Jeg kan forstЕ man kan tage det som
> selvstudie og blot betale for eksamen, men hvem er billigst? Hvor kan
> man finde undervisningen til den mest rimelige pris, og hvad med
> fjernundervisning kan man spare noget ved at tage det pЕ den mЕde?

Jeg vil tro at det biligster er at tage det på et AMU kursus.
Der skal du som sagt kun betale for kortet & testene.

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 10-11-05 11:30

Jeg vil prøve at undersøge de forskellige nævnte muligheder, tak for
hjælpen.

Cah