PC kørekort - hvor tager man det billigst?
Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 25-10-05 10:32

Hej

Hvis man er arbejdsløs og gerne vil tage et pc-kørekort. Er der nogen
måde at gøre det billigt på ? Jeg kan forstå man kan tage det som
selvstudie og blot betale for eksamen, men hvem er billigst? Hvor kan
man finde undervisningen til den mest rimelige pris, og hvad med
fjernundervisning kan man spare noget ved at tage det på den måde?

Cah

Fra : Bent Hansen

Dato : 31-10-05 19:53

<madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du kan tage PC kørekort på alle uddannelsessteder der er officielle
teststeder, så som handelsskoler, tekniske skoler eller andre udbydere, uden
at du har deltaget i undervisningen der, priserne er stort set de samme, dog
kan der være en lille forskel på skillcart-prisen da der er nogle
omkostninger ved registreringen og administrationen.

Bent