En dårlig oplevelse jeg lige vil dele...
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 24-10-05 19:46

Hej Gruppe

Jeg har haft en sørgelig oplevelse idag som jeg synes jeg vil dele med jer
andre. Så må i tage den til efterretning eller lade være, det bliver op til
jer...

Jeg var i dag i Pet Hollywood i City Syd i Aalborg...
Ville have nogle Prinsesse af Burundi, og jeg vidste at de har et godt
udvalg af cichlider.
Ok, de var ved at flytte, derfor var alle selskabsfisk flyttet så der var
kun cichlider tilbage, men det var jo også fint nok med mig...

Men da jeg så at alle deres Prinsesser havde MANGE hvide pletter, og
sælgeren i øvrigt hellere end gerne ville sælge mig fiskene besluttede jeg
mig for at jeg IKKE skulle have noget levende i denne omgang... derudover
manglede risten til de indbyggede filtre, så nogle af prinsesserne var
svømmet ind i filtret og sad fast i filtermatrialet...

Men de havde til gengæld nogle billige 3d baggrunde, som i jo nok ikke
fejlede noget... ud over at den baggrund som prislisten stod på ikke var den
prisen passede på... og den jeg ville have, havde knækket et hjørne,
udstillingsmodellen manglede nettet i den ene side.. så heller ingen
baggrund til mig i denne omgang...

alt i alt, berettiget eller ej - der går nok noget tid før jeg viser mig i
Pet Hollywood igen.

--
Mvh Brian Tingholm