Shrewsbury Town F.C.
Fra : Lion38

Dato : 19-10-05 15:12

Alle interesserer sig for Chelsea, Liverpool, Arsenal, Manchester Utd.
eller andre storklubber, som har pengepungen i orden.
Siden de tidlige 80'ere har jeg fulgt Shrewsbury Town, hvis management
er imponerende i forhold til klubbens størrelse, hvor mange andre
klubber har haft økonomiske problemer, har Shrewsbury haft en fornuftig
økonomi. Klubben ungdomstrup er også god, i år vandt de
ungdomsmesterskabet. Det har været lidt op og ned for klubben, for nogle
sæsoner siden røg det ned i Conference League, men kæmpede sig tilbage
til ligaen ved først kommende lejlighed.
Klubben har fået et dygtigt makkerpar i Gary Peters og Mick Wadsworth,
som er ved at bygge et nyt ungt hold op, som skal grundstammen i
fremtiden.
Meld dig ind i Shrewsbury Town Scandinavian Branch, og få nyhedsbreve
tilsendt, ligesom du kan følge med på mit site:
http://www.syntagmaworld.dk/syntagma/shrewsburyidx.htm (linket findes
også på klubbens officielle side)
Vær med til at debatere og sende indlæg til sitet. På sigt arrangeres en
tur til klubben.

Håber at nogle har lyst til at være med til at sætte sit præg på en
klub, som giver mere nærhed end de store klubber, f.eks. kan man hver
uge stille spørgsmål til manageren eller andre, det kan man umiddelbart
ikke i de klubber jeg før har nævnt.
Jeg svarer gerne på spørgsmål - vel mødt.

webmaster
Shrewsbury Town FC, Scandinavian Branch (Denmark)

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-10-05 19:15

Lion38 wrote:

Klip

> [...]
> ikke i de klubber jeg før har nævnt.
> Jeg svarer gerne på spørgsmål - vel mødt.

1: Du har ikke megen tålmodighed, hva'...? 2 ens indlæg på 1 minut.

2: Dit indlæg hører hjemme i en gruppe der hedder noget a.la. dk.opslag

3: Har du aldrig hørt om gruppen der drejer sig om engelsk fodbold.?
Hvis du endelig vil spamme er der da der du skal starte...

4: Den næste må være den generelle gruppe om fodbold. Som også
eksisterer, til din orientering.

Du kan lære meget mere om valg af rette gruppe ved at bruge en time
eller mere på disse sider:

www.usenet.dk

mvh.
Jørgen