Italienske masker - hvor man man få dem i ~
Fra : Rob

Dato : 18-10-05 19:34

Vi skal til karneval, og vil gerne have fat i et par italienske masker.
Vi har en rimelig idé om, hvordan de skal se ud, men er det
overhovedet til at få italienske masker i Danmark?

Og i givet fald hvor?

Vi kunne naturligvis bestille dem på Nettet, men da vi skal have dem
på i ganske mange timer, og jeg har et pænt stort hoved, ville det
være rart lige at kunne prøve dem et par minutter i en butik.

Nogen der ved hvor man kan få 'traditionelle' italienske masker i en
butik i hovedstadsområdet?

Gerne cc mail til ripraprob[snabela]gmail[punktum]dk

På forhånd tak for hjælpen

Rob

Fra : nana sørensen

Dato : 19-10-05 00:36

"Rob" <RipRapRob@gmail.com> wrote in message
[...]

de har nogen i teaterhjørnet, der ligger på Vesterbrogade. Og også nogen i
den teaterdims der ligger på jagtvej. Meget fede. Du kan google dig frem
til begge butikker.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-10-05 00:45

[...]

Hej Rob.

Du kan ellers købe venetianske masker online her:
http://www.lavenexiana.it/venice_mask_shop.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-10-05 00:53

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> [...]
>
> Rob
>
> Hej Rob.
>
> Du kan ellers købe venetianske masker online her:

Jeg læser da som de blinde slås! Undskyld!
Du kan også prøve Blikfang:

Blikfang
Esrumgade 15, opg. 1, 3. sal nr. 1311
2200 København N
Tlf: 26273753 Telefon tid ca. kl. 11.00 - 21.00 alle dage, eller skriv en
mail
CVR nr. 25059808
Giro nr. 16923397
E-mail: blikfang@yahoo.dk