Psoriasis ?
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 17:22

Hej NG's

Er der andre Psoriasis lidelses fælder, der har prøvet andre
behandlingsmidler end lys og cremer/salver, og som har virket, bruger selv
Daivobet salve men er lidt nervøs over indholdet af binyrebarkhormon

Har lige i et 3-4 dage prøvet en Creme fra Læsø Saltcare, og det havde da
en vis virkning, for det kløede, sviede og blev varmt, så man kunne ikke
finde ro ........... så lige i øjeblikket er gået tilbage til Daivobet

Håber på lidt guldkorn............

Ps. er X postet i dk.helbred & dk.helbred.behandling.alternativ

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 18-10-05 17:43

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:

> Håber på lidt guldkorn............

Jeg har ikke selv psoriasis, men har hørt godt om psoriasisfisk:

   <http://www.sitecenter.dk/psoriasisfisk>
<http://www.garrarufazucht.de/>

<http://www.google.dk/search?q=psoriasisfisk>
<http://www.google.dk/search?q=garra+rufa>

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-10-05 10:41

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:268c6$43552136$3e3d84b8$3498@news.arrownet.dk...
> [...]
>
> Håber på lidt guldkorn............
>

> Ps. er X postet i dk.helbred & dk.helbred.behandling.alternativ

Hej Dennis

Jeg har aldrig selv haft det, og håber det vedbliver at være sådan. Men jeg
kender flere der har det. Men ham jeg nu vil fortælle om, har jeg ikke set
i mange år. Skulle man tro på hans beretning, og han havde vel ingen grund
til at lyve, og vi er vel tilbage i slutningen af 70'erne, til begyndelsen
af 80'erne.... Tidspunktet her, er måske vigtigt, for som han fortalte det,
så var han rigtigt svært angrebet, over stort set hele kroppen, undtagen
ansigtet. Han havde meget stor glæde af en Fyrrenåle skumbad. Nu kommer,
hvorfor tidspunktet er vigtigt, fordi denne Fyrrenåle skumbad, blev solgt af
et firma, som udelukkende solgte ved Home parties... Jeg ved ikke, om det er
brugbart for dig, men på den anden side, det kunne også være det guldkorn du
søgte.

M.V.H....Benny..

Fra : BEKA

Dato : 19-10-05 19:26

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message
> [...]
> en vis virkning, for det kløede, sviede og blev varmt, så man kunne ikke
> finde ro ........... så lige i øjeblikket er gået tilbage til Daivobet

Guldkorn eller ej. En kammerat (nu over 50) har det ret slemt. Han foralte
at han for en del år siden var syg, halsbeændelse eller noget, hvor han
nersten ikke kunne spise i en uges tid. Det eneste han fik var lidt medicin
og yoghurt. I løpet af ugen forsvant hans psoriasis.
Han har en vane med at drikke meget kaffe, ret stærk sådan, og mens han var
syg fik ahn ingen.
Så det er ikke til at vide om dette hænger sammen. Idag drikekr han masser
af stærk kaffe og hans p er tilbage med fuld kraft.

Fra : Lise Hansen

Dato : 28-10-05 20:48

> [...]
>
> Håber på lidt guldkorn............
>

> Ps. er X postet i dk.helbred & dk.helbred.behandling.alternativ

Strudsecreme... ja, grin du bare, men det findes rent faktisk. Har desværre
ikke lige et tlf.nr, men det finder du sagtens. Forhandlere er Brenderup
post nr. 5464: I.L Haircare. 7000 Fredericia: P.Spangs Materialhandel, 5500
Middelfart: Duft og Natur - Matas og Nr.Åby: Masssage og Helse.

Held og lykke

Lise

Fra : BSL

Dato : 21-11-05 17:40

Hej Dennis

Min datter lider af Psoriasis, og har haft megen held med eight hour creme
fra Elisabeth Arden.

Hilsen Birgitte

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 00:35

Kan i næsten alle tilfælde klares med øreakupunktur.

Mvh
Klaus

Dennis Hellan Pedersen (4690) expressed precisely :
> [...]
>
> Håber på lidt guldkorn............
>

> Ps. er X postet i dk.helbred & dk.helbred.behandling.alternativ

Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 22-11-05 04:14

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in

> Kan i næsten alle tilfælde klares med øreakupunktur.

Hvad med om du så forklarer, hvorfor Dansk Psoriasis-forening ikke
anbefaler øreakupunktur?

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 09:46

GB skrev :
> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in

> Hvad med om du så forklarer, hvorfor Dansk Psoriasis-forening ikke
> anbefaler øreakupunktur?

Tja det syntes jeg du skulle spørge dem om og ikke mig.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 22-11-05 13:27

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in news:mn.b2497d5be0e4e1a9.32901
@linnert.dk:

> Tja det syntes jeg du skulle spørge dem om og ikke mig.

Jeg kan sagtens selv svare: Fordi det ikke virker. Surt show, hvis man som
klinik-indehaver har investeret i dyrt udstyr, men sådan er det.

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 13:49

GB explained :
> [...]
>
> Jeg kan sagtens selv svare: Fordi det ikke virker. Surt show, hvis man som
> klinik-indehaver har investeret i dyrt udstyr, men sådan er det.

Du virker temmelig negativ og naiv, prøv nu at læse hvad jeg skriver.
Jeg har ikke noget udstyr, jeg kender bare en der er blevet fri for sin
psoriasis, længere er den ikke.
I øvrigt skal der ikke investeres ret meget hvis man skal lave
øreakupunktur. Nålene koster omkring 23 øre pr. stk.

Vær bar een lille smule seriøs, tak.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 22-11-05 16:12

> Du virker temmelig negativ og naiv, prøv nu at læse hvad jeg skriver.

Ja, du skriver i dk.helbred, at laser er effektivt mod psoriasis og
tinnitus, men da du ikke har noget at have det i, er jeg da en smule
negativ. Men hvis jeg havde været naiv, havde jeg tænkt: "Nøjjj, lad mig
komme i banken og hæve en masse penge, så kan jeg komme af med min kroniske
sygdom..."

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 22-11-05 18:45

GB explained :
> [...]
> komme i banken og hæve en masse penge, så kan jeg komme af med min kroniske

Jeg forstår slet ikke hvorfor du befinder dig her i denne NG og dette
er min slutreplik til dig.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 23-11-05 07:21

> Jeg forstår slet ikke hvorfor du befinder dig her i denne NG og dette
> er min slutreplik til dig.

Ja, det er jo lettere at stikke halen mellem benene end at argumentere på
et sagligt niveau.

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 23-11-05 22:41

GB pretended :
> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in

> Ja, det er jo lettere at stikke halen mellem benene end at argumentere på
> et sagligt niveau.

Det skulle du være den sidste til at sige.

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 24-11-05 02:28

> Det skulle du være den sidste til at sige.

Kan du forklare de fysiologiske virkningsmekanismer, som laser (hvilken
slags laser iøvrigt) angiveligt skulle have på psoriasis?

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 24-11-05 11:45

> Kan du forklare de fysiologiske virkningsmekanismer, som laser (hvilken
> slags laser iøvrigt) angiveligt skulle have på psoriasis?

Skal vi lige blive enige om hvad det er vi snakker om? Jeg har aldrig
skrevet at laser kan bruges til behandling af psoreasis. Det jeg skrev
om i dk.helbred var lasers virkning på tinitus.

Her skrev jeg om øreakupunktur og i øvrigt akupunktur i det hele taget
kan hjælpe psoreasis patienter, og det er ikke noget jeg har fundet på,
det er faktisk på WHO's liste over ting der kan være med til at
helbrede psoreasis.

Jeg kan oplyses dig at omkring tinitus og laser, at det kan hjælpe til
med at gøre tinitus tåleligt og i nogle tilfælde fjerne det helt. Laser
står ikke alene, der skal genoptrænings terapi (TRTT) til også,samt
antioxidanter.

Laser behandlingerne består af LASER lav energi(LLLT)med
Multilaser (GaAlAs 808 nm 9,0W)og Tinlaser (GaAlAs 820 nm 250 mW).

I øvrigt findes der masser af literatur der fortæller om laser gode
virkning på tinitus. Du kan bl.a. læse om det her http://www.laser.nu/

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 25-11-05 22:55

> [...]
> kan hjælpe psoreasis patienter, og det er ikke noget jeg har fundet på,
> det er faktisk på WHO's liste over ting der kan være med til at

Nå. Så forklar, hvorfor man ikke bruger øre-akupunktur mod psoriasis. Det
skulle vel aldrig være fordi det ikke virker, vel?

Pladder.

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 28-11-05 22:13

GB used his keyboard to write :
> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in

> Nå. Så forklar, hvorfor man ikke bruger øre-akupunktur mod psoriasis. Det
> skulle vel aldrig være fordi det ikke virker, vel?

Nej det gør det ikke, derfor anvendes det heller ikke, og det har jeg
jo heller aldrig sagt at det gør.

> Pladder.

Mærkelig kommentar, jeg syntes hellere du skulle fortælle mig hvem du
er, og hvormed du kan udtale dig omkring laser som du gør. Kom nu med
noget sagligt for en gang skyld.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Klaus Linnert

Dato : 30-11-05 00:09

Nå GB, hvornår fortæller du os hvem du er og hvordan du kan udtale dig
om laserbehandlinger som du gør. Hvor har du din viden fra ? Har du en
eller anden uddannelse inden for laser ? Eller er det bare rønnebærerne
der er sure.

Kom nu frem så jeg ved hvem du er.

Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 30-11-05 00:28

> Kom nu frem så jeg ved hvem du er.

Jeg er en skribent på usenet.

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 30-11-05 17:27

After serious thinking GB wrote :
> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in

> Jeg er en skribent på usenet.

Du skulle vel aldrig hedde Carsten og have noget med "lægeurter" at
gøre?

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 30-11-05 19:59

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in news:mn.f4167d5bd7c9bbc2.32901
@linnert.dk:

> Du skulle vel aldrig hedde Carsten og have noget med "lægeurter" at
> gøre?

Carsten? Nej.
Lægeurter? Ja, men ikke indenfor handel eller behandling.

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 01-12-05 23:01

It happens that GB formulated :
> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in news:mn.f4167d5bd7c9bbc2.32901
> @linnert.dk:

> Carsten? Nej.
> Lægeurter? Ja, men ikke indenfor handel eller behandling.

Det forklarer alt.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : GB

Dato : 01-12-05 23:07

> Det forklarer alt.

Mig en stor glæhde.

GB

Fra : Klaus Linnert

Dato : 28-11-05 22:16

> Nå. Så forklar, hvorfor man ikke bruger øre-akupunktur mod psoriasis. Det
> skulle vel aldrig være fordi det ikke virker, vel?

Jeg fik mit sidste mail for hurtigt af sted, fik ikke læst det igennem.
Mit svar skulle selvfølgelig have været.

"Man bruger det og jo det hjælper, jeg har bare aldrig prøvet det, men
når WHO skriver det, og andre har beviser på det, så tror jeg på det
naturligvis"

Resten af mailet var OK

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!