Alternativ til medicin
Fra : Rabbit

Dato : 17-10-05 03:31

Hej!
Jeg er muligvis i den forkerte gruppe,ellers må I lige lede mig på vej!
Jeg henvender mig til epileptikere,hvis der skulle være nogen,som kigger med
her,og om nogen har afprøvet anden behandling end epilepsimedicin,og om de
resultater I/du har opnået,positive eller negative.
1000 mange tak plus moms.:)

Venligst
Anonymos Humanoid

Fra : uh

Dato : 25-10-05 11:26

"Rabbit" <no@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er muligvis i den forkerte gruppe,ellers må I lige lede mig på vej!

Hej rabbit. Måske der er mere respons hvis du henvender dig til
dk.videnskab.sundhed?

vh uh

Fra : Syfax

Dato : 27-10-05 00:50

"uh" <uibpvækmeddette@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej rabbit. Måske der er mere respons hvis du henvender dig til
> dk.videnskab.sundhed?
>
> vh uh

Tak.Det er for dumt.Jeg har ikke undersøgt videnskabsgrupperne.Jeg syntes
også det var underligt.Bad research.Men jeg har mere eller mindre droppet
det.Er bare træt af at være halvbedøvet 24/7.Foretrækker øko-dope hvis det
skal være.:)

Venlig hilsen R

Fra : Rabbit

Dato : 27-10-05 01:24