Vædske i leddene
Fra : Jeanett.L

Dato : 16-10-05 13:41

Pga gigtsyddom døjer jeg med vædske i leddene.
Specielt i hofte og lænd.
Nogen der har nogle gode råd om hvad man selv kan gøre
Og ikke gøre ?

på forhånd tak

Fra : BEKA

Dato : 17-10-05 11:48

"Jeanett.L" <abc@def.gf> wrote in message
> Pga gigtsyddom døjer jeg med vædske i leddene.
> Specielt i hofte og lænd.
> Nogen der har nogle gode råd om hvad man selv kan gøre
> Og ikke gøre ?

Ifølge 'the hygienists' så ville en mellemlang vand eller (hjemmelavet)
juice faste komme på tale her - en såkaldt detox (afgiftning/udrensning).

BeKa

Fra : Lene

Dato : 18-10-05 11:40

> Pga gigtsyddom døjer jeg med vædske i leddene.
> Specielt i hofte og lænd.
Hej Jeanett

Har du prøvet med omega 3, 6 og 9 fedtsyrerne? De hjælper rigtigt mange med
de samme problemer som dine.
Du kan købe forskellige slags af de ovennævnte olier, bl.a. Udo's Choice.
Spørg hos din helsekost eller matas.
God bedring!
MVH Lene
www.eftdanmark.dk

Fra : Klaus Linnert

Dato : 19-10-05 10:35

Hej Jeanett.

Ja,laserterapi kan fjerne vædsken i dine led.

Mvh
Klaus

Jeanett.L explained :
> Pga gigtsyddom døjer jeg med vædske i leddene.
> Specielt i hofte og lænd.
> Nogen der har nogle gode råd om hvad man selv kan gøre
> Og ikke gøre ?
>
> på forhånd tak

Venlig hilsen
Klaus Linnert
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Steen

Dato : 30-10-05 11:44

"Jeanett.L" <abc@def.gf> skrev i en meddelelse
> Pga gigtsyddom døjer jeg med vædske i leddene.
> Specielt i hofte og lænd.
> Nogen der har nogle gode råd om hvad man selv kan gøre
> Og ikke gøre ?

Jeg spiser en skefuld levertran (rigtig levertran, ikke fiskeolie) hver
dag - samtidig med en vitaminpille. Det kan man godt. Det har nu holdt mine
ledhævelser på et meget lavt niveau i 3/4 år.

Levertran og fede fisk skulle være rigtig godt imod gigt. Der er beviser for
en virkning.

/Steen