Opretning af buet bordplade
Fra : Toke Nørby

Dato : 15-10-05 08:36

Jeg har en egetræsplade, der buer let (den kan dog ikke bruges til
skateboardrampe!), og som jeg gerne vil have rettet op. Pladen er
sammensat af fem egetræsplanker, der enkeltvist ser lige ud, men
kigger på enden af pladen buer den let op i hver side. Hvad gør man
for at rette den op, så den forbliver i den oprettede facon?
PFT
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : J W Nielsen

Dato : 19-10-05 17:32

Hej...

Toke Nørby wrote:
> [...]
> kigger på enden af pladen buer den let op i hver side. Hvad gør man
> for at rette den op, så den forbliver i den oprettede facon?

Har ikke lige noget kvalificeret råd, men hvis du ikke får nogle bud, skulle
du kontakte et bådbyggeri - de kender alt til egetræ og hvad man gør ved
det.
Mit lokale er Gilleleje Bådebygeri - 48300128 (tal evt. med Niels)

Mvh Jørgen