Søges: Privat underviser til Kemi /Laboran~
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 13-10-05 13:44

Hej,

Min søster har bedt mig om at hjælpe hende med at finde en privat
tutor/underviser til hende, for at hjælpe hende med kemien. Hun går på
Bioanalytiker uddannelsen (laborant).

Jeg håber der er nogen gode forslag til personer eller sider at lede på. På
forhånd tak

mvh

Kamran

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-10-05 21:13

"Kamran Sarwar" <kamransarwar2000@hotmail.com> posting:

>Min søster har bedt mig om at hjælpe hende med at finde en privat
>tutor/underviser til hende, for at hjælpe hende med kemien. Hun går på

En mulighed: Find det nærmeste uni og lav et opslag på Kemi.

http://www.ruc.dk
http://www.auc.dk
http://www.au.dk
http://www.sdu.dk