Q: Alternativ til autocad ?
Fra : Leon Bollerup

Dato : 12-10-05 09:28

Hey

Er der nogen der kender et godt alternativ til Autocad ?

/Leon

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 12-10-05 11:05

Hi
Hvordan mener du -- prismæssigt eller funktionsmæssigt ?

Fra : Karina Hansen

Dato : 12-10-05 15:17

Leon Bollerup wrote:
> Hey
>
> Er der nogen der kender et godt alternativ til Autocad ?
>

> /Leon

Har selv ledt efter et alternativ der kan køre under OS X - har fundet
frem til noget der hedder Vectorworks... har ikke prøvet det, men det
skulle efter sigende være godt..

/Karina

Fra : Svend

Dato : 14-10-05 06:57

Du kunne tage og se lidt på BricsCad

Læs mere på www.bricscad.com

Fra : Bent Løkke

Dato : 14-10-05 21:21

Mener at du bør se på intellicad fra Cadopia. Det ligner meget AutoCad.
funktioner og komandoer er de samme, så du kan tegne med det samme, hvis du
kender AutoCad. Bruger det selv i mit firma. Den er meget billig
sammenlignet med AutoCad. Du kan uden problemer åbne AutoCad filer. Hvad
skal du bruge det til ? www.cadopia.com

Bent Løkke

Fra : KimOtto

Dato : 19-10-05 15:12

Har Vectorworks 11.5 (der er lige kommet en 12'er)

Det er et super program som kombinerer 2D og 3D ganske godt! En rigtig
godt og brugervenligt program.
Det er heller ikke så dyrt som mange andre tilsvarende programmer så man
får virkelig meget for pengene. Bruger selv mac og kom frem til at dette
måtte være det bedste tegneprogram til denne platform. Den fåes både til
windows og osx.

Kan varmt anbefales. Man får meget for pengene!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 22-11-05 18:29

SolidWorks er måske en mulighed!