Cacao uden sukker
Fra : UP

Dato : 10-10-05 15:54

Hej i gruppen

Jeg leder efter noget cacaopulver uden sukker, hvor der er tilsat et andet
sødestof.
Er der nogen her, der kender noget, der er værd at drikke?

På forhånd tak

Ulla

Fra : Kim

Dato : 10-10-05 17:39

"UP" <ullapetersen@fjerndette.mail.tele.dk> skrev
> Jeg leder efter noget cacaopulver uden sukker, hvor der er tilsat et andet
> sødestof.

Prøv DDV´s i Føtex

> Er der nogen her, der kender noget, der er værd at drikke?

Nok de færeste der ved hvordan dine smagsløg er,
men prøv dig frem.

Det flyende sødestof jeg bryger ( fra Føtex ) søder
så meget at jeg ikke engang gider bruger det :)
Det er en ren tilvændingsag.

Mvh Kim

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-10-05 21:59

[UP | Mon, 10 Oct 2005 16:53:34 +0200]

>Jeg leder efter noget cacaopulver uden sukker, hvor der er tilsat et andet
>sødestof.
>Er der nogen her, der kender noget, der er værd at drikke?

Føtex og Apoteket har et kakaomælkepulver der er kunstigt sødet, men jeg må
indrømme at jeg ikke kender det. (vi har vores eget :)
René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Carina

Dato : 20-12-05 21:15

Hejsa, der er også en del Coop butikker som kører et sukkerfrit sortiment.
Der er også en sukkerfri cacaopulver, men har ikke selv smagt det...!

Carina