hjælp med program
Fra : IPS

Dato : 10-10-05 04:56

Da jeg for nogle år siden ville tabe mig, brugte jeg et lille program, kan
huske der var et æble på det når jeg åbned programmet, der var vist en fra
Århus som havde lavet det, man kunne taste sin vægt ind i en vægtkurve, og
der var alt med henhold til de forskellige fødevarer, kan nogen hjælpe mig
med at finde og downlode den igen ????
Hilsen I/S

begin 666 Ingrid Stub.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E-T=6([26YG<FED#0I&3CI)
M;F=R:60@4W1U8@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IS='5B0'1D8V%D<VPN
E9&L-"E)%5CHR,# U,3 Q,%0P,S4V,3E:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

Fra : Faithless

Dato : 10-10-05 06:45

"IPS" <kattemor@mail.dk> wrote
> [...]
> der var alt med henhold til de forskellige fødevarer, kan nogen hjælpe mig

Tror det er det som hedder Fatlow du kan se det her
http://hexen.dk/sites/fatlow/view.asp?page_id=58

Der findes et lignende program til Excel som er gratis, det hedder
KropKostHK. Du kan prøve at lave en google på navnet for at finde et sted at
downloade det.

Mvh
Thomas

Fra : Sabina H.

Dato : 10-10-05 07:38

Faithless wrote:

> Der findes et lignende program til Excel som er gratis, det hedder
> KropKostHK. Du kan prøve at lave en google på navnet for at finde et
> sted at downloade det.

jeg fandt et sted hvor det kan downloades....
http://forum.workoutshop.dk/index.php?s=36714fc05fdccb28f1163a15865e96c5&showtopic=112&pid=816&st=0&#entry816
i det første forumindlæg...

har lige skimmet programmet, og det ser faktisk udemærket ud.... skal dog
lige nærstudere det en smule.... heldigvis er der en brugsanvisning
inkluderet ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : IPS

Dato : 10-10-05 07:44

TUSIND TAK , det var fatlow det hed, det vil jeg gerne have igen ) syntes
det er nr. 1 ))
Hilsen I/S