køb af pony
Fra : Tina

Dato : 08-10-05 06:54

Jeg søger en pony på 135 eller derover i stang. Den skal være MEGET
børnevenlig, tilredet sød, rar og omgængelig, helst en der er vandt til at
ride rundt med børn. Det skal være en hoppe da vi syntes det kunne være
sjovt at få et par føl.

Jeg har søgt meget på heste-nettet.dk men de eneste der sådan rigtig passer
til min priside og beskrivelse er gamle heste på 18-20 år. De er altså for
gamle.

Kan det virkelig passe at man ikke kan finde en sød rar og børnevenlig hest
til max 10.000? og er der andre steder end heste-nettet man kan lede ?

Vi har været ude og se på to. Den ene var "følsyg" det var derfor vi ikke
kunne snakke med den, men det gik over når føllet blev taget fra den hmmmmm
nej vel.

Den anden vi var ude og se på var virkelig en flot new forest, sød og rar
men da ejeren slap hendes grime gik hun lige hen og bed min datter i halsen,
mens vi trøstede hende var hun på vej hen og bide efter den store af børnene
også, i annoncen stod der meget børnevenlig .... vil nu nødigt møde en der
ikke kan lide børn så.

MVH Tina

Fra : Anet

Dato : 08-10-05 22:00

"Tina" <ukendt@ukendt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hest
> til max 10.000? og er der andre steder end heste-nettet man kan lede ?

(klip)

prøv på www.dba.dk

--
Hilsen