OPSKRIFT SØGES PÅ LOWCAB BRØD...
Fra : PallePirat

Dato : 07-10-05 20:19

Hi

Er der ikke nogen der har en god opskrift på noget low-cab brød
og med nogle ingredienser som kan købes på gaden uden at skulle
bestille det via nettet til sky høje priser ?

Christian..

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-10-05 17:54

[PallePirat | Fri, 07 Oct 2005 21:19:12 +0200]

>Er der ikke nogen der har en god opskrift på noget low-cab brød
>og med nogle ingredienser som kan købes på gaden uden at skulle
>bestille det via nettet til sky høje priser ?

Det er faktisk ikke så nemt, beklager :(

Før jeg startede et firma der laver lowcarb produkter, var mit eget største
problem nemlig at eventuelle lowcarb brødopskrifter enten var dårlige eller
krævede en masse ingredienser der var umulige et skaffe.

Må jeg anbefale at du, hvis du vil spare penge, finder en fiberkiks eller
fiberknækbrød der kan tage dit behov og så istedet kigger på de lowcarb
kageopskrifter der findes - det er nemlig en tand nemmere :)
René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk