Læsestof om fisk
Fra : Comrade Commissar

Dato : 05-10-05 14:33

Hello Comrades :)

Jeg søger efter nogle steder på nettet hvor jeg kan læse om fisk
(Cichlider/maller) har mest interesse.. Selv har jeg forskellige bøger
om disse men ikke noget der gå i dybten omkring
foder/leveforhold(miljø)/indretning af akvarium etc. etc.

Måske der er nogle her som ved hvor jeg kan få mættet min læse
lyst, og hvor jeg kan finde nogle gode bøger om emnet..

Fra : Martin Heller

Dato : 05-10-05 15:16

<http://www.cichlidae.com/>
<http://www.planetcatfish.com/>

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 05-10-05 19:23

www.cichlids.dk

www.mbuna.dk (heh mine egen lille side med billeder af mine fisk)

www.Akvariesiden.dk

www.fiskebassen.dk

Cichlids.dk har et væld af artsbeskrivelse og artikler, der kommer du ikke
til at løbe tør for læsestof foreløbigt , det samme gælder akvariesiden og
fiskenbassen.

Held og Lykke med det, dejligt at se nogen der sætter sig ind i tingene før
de går ud og køber fisk :)

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr