Gratis Dansk-Engelsk Ordbog til mobil tele~
Fra : JTrustN

Dato : 30-09-05 14:03

Hej,

Jeg har lavet nogle gratis ordbøger til mobiltelefonen,
foreløbig har jeg lavet følgende ordbøger:

Danish-English
English-Danish
English-French
English-German
French-English
German-English

http://jtrustn.freewebpage.org/

Venlig Hilsen

JTrustN

Fra : Per Rønne

Dato : 02-10-05 15:45

JTrustN <stillet3@yahoo.dk> wrote:

> Jeg har lavet nogle gratis ordbøger til mobiltelefonen,

Hvad med til Palm?
--
Per Erik Rønne

Fra : JTrustN

Dato : 02-10-05 16:42

Der er vist noget med at Palm har en anden java end mobil telefoner,
det skal være java midp 2.0

/JTrustN

Fra : jce

Dato : 26-10-05 21:43

"JTrustN" <stillet3@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Der er vist noget med at Palm har en anden java end mobil telefoner,
det skal være java midp 2.0

/JTrustN

Jeg har forgæves og installere dem på min k750i... Men kan ikke hitte ud af
det, og har læst guiden på din side... Skal alle filer ligges ud i roden,
eller skal de ligge i de mapper de pakkes ud i eller hvordan???